Semester

Vi ses i augusti!

Arbetsvärlden tar nu sommarledigt.
Vi ses i augusti!

Foto: Gabriella Bruske / TT

Vi är tillbaka i mitten av augusti med fortsatt bevakning av valrörelsen, arbetsmarknaden och de frågor som påverkar tjänstemän och arbetsliv.

Till dess önskar vi alla våra läsare en riktigt skön sommar!

Relaterad läsning

Hämtar fler artiklar
Prenumerera på Arbetsvärldens nyhetsbrev
Få koll på de senaste nyheterna och åsikterna om arbetsmarknaden!

Genom att skicka in det här formuläret godkänner jag att Arbetsvärlden sparar mina kontaktuppgifter